Rikkerink-bouwdesign

Rapportage

Beschrijving

We zijn een tevreden gebruiker van Moneybird, de boekhouding werkt prima, maar we vinden de rapportage wel onder de maat.
Er kan geen rapport worden gemaakt van de history van herinneringen en aanschrijvingen van een openstaande vordering.
Dit is nodig om aan te tonen dat aan de wettelijke verplichtingen is voldaan, en tevens als bewijs om door te sturen richting een deurwaarder.
Ook verwacht je van dit programma een professioneel rapport van balans en winst/verlies rekeningen. Layout is wel erg sober.
Tevens is de helpdesk van Moneybird telefonisch niet benaderbaar en duurt een vraag online doorgaans een dag.

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je uitgebreide review. Werk aan de winkel voor ons, dat is duidelijk! We nemen je feedback over de rapporten en de factuurhistorie mee bij de verdere ontwikkeling van Moneybird. Maar we kunnen inderdaad niet bellen: onze ondersteuning is alleen digitaal. We doen ons best om je zo snel mogelijk maar inderdaad uiterlijk binnen één werkdag een reactie te geven. Zodat jij ook weer verder kan!

Score voor Moneybird: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja