Laanoo

Goeie service, alleen mis voor kleingebruiker

Beschrijving

Ik heb mijn mini zzp net opgezet, en vind het een fijn platform om te gebruiken daarvoor. Het is alleen echt veel te duur voor mij om dit langdurig te gebruiken.

Ik heb alleen lang niet alle features nodig en gebruik het platform maar 1 keer per kwartaal. Ik heb ook helemaal niet veel boekingen. Wat nou als ze een pakket ondersteunen met een stuk minder mogelijkheden, die een stuk goedkoper is, waarbij je later de optie hebt om uit te breiden naar een groter pakket?

Gat in de markt als je het aan mij vraagt!

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je review!
We bieden voor Moneybird vier verschillende pakketten aan, één gratis en drie betaalde pakketten. De pakketten gelden per administratie en hebben vaste mogelijkheden, op onze website vind je een overzicht: https://www.moneybird.nl/prijzen/.
Je kunt je pakket aanpassen via Tandwiel > Administratie-instellingen > Facturen & jouw pakket. Als je tijdelijk meer boekingen wilt maken voor Moneybird en later weer voldoende hebt aan je huidige pakket, kun je later het pakket ook altijd op dezelfde manier weer terugzetten naar je huidige pakket.

Score voor Moneybird: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja