MTBtraining

Onnodig veel geklik

Beschrijving

Moneybird wil zo "geavanceerd" en "klantvriendelijk" zijn dat ik letterlijk 3x zo veel tijd kwijt ben als nodig. Mensen, laat ondernemers lekker zelf beslissen welke functies ze willen gebruiken. Nu moet ik handmatig betalingen registreren.... Echt kul en waardeloos - ook het "meekijken" in mijn admin. Niet doen. Wil ik niet.

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je review. We hebben recent wijzigingen doorgevoerd in de wijze van registreren van betalingen, met het oog op het feit dat Moneybird een volwaardig boekhoudpakket is. We willen je als gebruiker motiveren om, in plaats van het registreren van handmatige betalingen, je banktransacties ook in Moneybird te gaan verwerken om op die manier je administratie in Moneybird compleet te maken.
Koppel je liever geen banktransacties dan kun je bij het registreren van de betaling kiezen voor ‘Registreer betaling’ > Markeer als betaald zonder bewijs. De betaling wordt dan geregistreerd op de manier zoals jij die gewend bent. Hiervoor moet je inderdaad 1x meer klikken.
Meer informatie over de wijzigingen vind je op onze website: https://www.moneybird.nl/blog/betalingen-registreren/.
We vragen af en toe om even mee te kijken zodat we beter inzicht in de situatie hebben om onze klant zo goed mogelijk verder te helpen. Het verlenen en uitschakelen van toegang is altijd in het beheer van de eigenaar van een administratie.

Score voor Moneybird: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee