Kraanverhuur en transport

Zeer slecht!

Beschrijving

Ben je niet thuis in de computerwereld? Ga dan niet met moneybird in zee. Bij elke vraag die je stelt, wat trouwens alleen via mail kan, krijg je als antwoord: klik maar op het tandwiel dan krijg je daar de instellingen. Succes! Nou dat werkt dus niet. Ik heb nog nooit aan boekhouden gedaan dus weet niet wat ik in moet stellen! Zou het graag leren maar met moneybird lukt dit zeker niet. Wil binnenkort mijn eerste factuur versturen maar lig daar nu snachts wakker van omdat het mij niet lukt om de juiste instellingen te doen!
Als ik van te voren wist dat ik niet kon bellen om alles door te nemen had ik niet voor moneybird gekozen! Wat een k bedrijf!

Reactie Moneybird:

Hallo, vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Moneybird en onze support. Wij hebben Moneybird gemaakt met als doel het voeren van je administratie zo eenvoudig mogelijk te maken. We helpen je daarbij graag op weg, maar zijn niet de aangewezen partij om je te leren boekhouden of om je te helpen met het inrichten van jouw administratie. Inhoudelijke vragen kunnen wij dan ook niet beantwoorden. Je kunt daarvoor het beste hulp inschakelen van een boekhouder of financieel adviseur.
Dat wij niet telefonisch bereikbaar zijn is een bewuste keuze, onze motivatie kun je eventueel teruglezen in het volgende blog: https://www.moneybird.nl/blog/een-bedrijf-zonder-telefoon/. We doen ons best om al jouw vragen zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen één werkdag te beantwoorden.

Score voor Moneybird: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee