Communicatie was moeilijk toen eenmaal de offerte was getekend. Kreeg ook niet het gevoel dat mijn 'probleem' daadwerkelijk werd begrepen.
Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?
Eerder de telefoon pakken en minder mailen en eens kijken naar mens achter de vraag.