Thierry P

De aflevering verliep goed, goed ontvangen bij de Kia dealer en de auto stond netjes klaar zoals je dat kan verwachten goede uitleg gehad.

Maar de informatie alvorens was slecht gecommuniceerd.
Op de MKB app zou de auto eerst september 2023 afgegeven worden op de dag zelf de app nog eens geopend en de datum was verschoven naar januari 2024 zonder enige communicatie. en toen werd ik plotseling gebeld door de Kia garage dat de auto klaar stond.
nog steeds had ik geen idee of het wel om mijn auto ging omdat ik verder nik sgehoord had, uit eindelijk iemand van ons kantoor gesproken die zei dat het klopte en ik langs kon komen op 19-10. nu rijd ik met veel plezier en confort over de weg.

Reactie MKB Lease:

Beste Thierry,
Allereerst, onze dank voor de gegeven terugkoppeling! Dat is altijd waardevol voor ons. Inmiddels heeft onze account manager ook contact met u gehad om e.e.a. te bespreken. De communicatie rondom de levering van de auto was wat onduidelijk. Onze excuses hiervoor nogmaals! We doen er uiteraard alles aan om dit in de toekomst beter te laten verlopen. Gelukkig begrepen we van u dat de verdere levering van de auto wel goed is gegaan en u inmiddels prettig onderweg bent met uw nieuwe auto :-)
Wij wensen u veel veilige ritten toe!
Groet namens team MKB Lease,
Jorrit

Score voor MKB Lease: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Evaluatie levering leaseauto