M. Hamersma

Er was veel onduidelijkheid over de aflevering. Vanuit MKB lease werd eerste aangegeven dat de auto op 25 aug 2020 afgeleverd zou worden. Toen de dealer belde gaven zij een latere datum aan. Ik heb toen op mijn strepen moeten staan om de auto toch op de 25e geleverd te hebben. Ik werk als jeugdreclasseerder/ jeugdbeschermer en heb een overvolle agenda. Overigens gaf MKB lease aan dat de oude auto bij aflevering van de nieuwe meteen meegenomen zou worden door de dealer. Bij de aflevering zelf werd aangegeven door de chauffeur dat hij geen toestemming heeft gekregen vanuit MKB lease en dat hij de auto niet mee mocht nemen. De dag erna werd de auto alsnog gekeurd en meegenomen. Twee aparte afspraken verspreid over de hele dag waarbij is alsnog werkafspraken heb moeten annuleren.

Ik heb gezocht naar een kastje die ik moet activeren met een bedrijfspas om prive kilometers bij te houden. Dit was eerder uitgelegd door MKB lease dat dit erin zou komen. Ik kon het nergens vinden. Weken later zag ik wel een klein groen lampje. Ik heb hierover gebeld met MKB lease en heb enkele weken na de aflevering op mijn verzoek er uitleg over gekregen. Het was fijn geweest als hier uitleg over was gegeven voor de aflevering van de auto.

Helaas in de eerste week werden de eerste ongemakken van de auto al geconstateerd. Een behoorlijk trillende auto als je vasthoud aan bepaalde snelheid. Bij gas geven verdwijnt dit weer even. Overigens geeft hij continu meldingen dat de remvloeistof bijgevuld moet worden. Een hagelnieuwe auto, dit zou niet moeten.

Reactie MKB Lease:

Hartelijk dank voor uw feedback over de aflevering van uw nieuwe leaseauto.
Uiteraard betreuren wij u ontevredenheid. Onze excuses voor het ontstane ongemak. Vanzelfsprekend nemen wij u feedback mee ter verbetering van onze dienstverlening. Graag zouden wij echter nog wel even telefonisch contact met u hebben om een aantal zaken persoonlijk te bespreken en af te handelen. Tot op heden is het echter niet gelukt contact met u te krijgen. Zou u daarom contact met ons willen opnemen via 033-4224888? Alvast vriendelijk bedankt!
Jorrit van MKB Lease

Score voor MKB Lease: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Evaluatie levering leaseauto