Helaas is de inlevering niet goed verlopen, auto had kapotte koppakkingen was bij mijn garage in papendrecht maar deze had aangegeven dat ze geen tijd gelijk hadden om deze te repareren, auto opgehaald door jullie en bij de peugeot garage in Amersfoort gebracht om deze gelijk te maken, alleen is dat ook niet gebeurt met als gevolg dat ik de auto niet meer terug gekregen heb. ik had een aantal hele kleine schades die ik gepland had om het laatste weekend te repareren, maar die kon dus niet omdat de auto nog niet gerepareerd was als gevolg hiervan kon ik € 750,00 betalen aan eigen risico's. Ik had hier zelf zeker 2 schades an kunnen repareren dat had mij 300,00 gescheeld. Ik hoop dat jullie overwegen om dit bedrag alsnog naar mij terig te storten.

Reactie MKB Lease:

Hartelijk dank voor uw reactie! Wij zijn nog even in het dossier gedoken. Omdat de auto bij uw lokale garage niet op korte termijn (6 weken wachttijd) gerepareerd kon worden, is de auto door ons zusterbedrijf in Amersfoort gerepareerd. Dit was een ingrijpende reparatie, die overigens wel is voltooid. Helaas kon de reparatie niet voor de einddatum van het contract worden voltooid, waardoor de inspectie in Amersfoort is gedaan en u daarvan ook de terugkoppeling heeft ontvangen. Overigens is dit een uitzonderlijke situatie, gezien de inspectie normaal bij u op locatie plaats vindt (inclusief uw aanwezigheid). Daarom hebben we de inleverschades vanochtend opnieuw bekeken. Conclusie is dat de diverse geconstateerde schades aan de auto niet zomaar zelf te herstellen zijn en de eigen risico's dus van toepassing zijn.
Desalniettemin, excuses voor het wat ongebruikelijke traject rondom het einde van het leasecontract.
Vriendelijke groet,
Jorrit van MKB Lease

Score voor MKB Lease: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Evaluatie Inlevering leaseauto