SwABo Cycling Team

De auto is te laat geleverd en was nog veel later geleverd als ik niet onmiddellijk de druk bij zowel de dealer als MKB Lease enorm had opgevoerd. Bij het schoonmaken van de auto is er schade gereden met de auto wat geleid heeft tot verdere vertraging. Instructieboekje ontbrak bij de aflevering, daarvoor heb ik moeten vragen. Auto is niet in 2017 op naam gezet, zoals overeengekomen, maar in 2018. Maandelijkse leaseprijs komt daardoor hoger uit, waarmee wij ook niet akkoord zijn. In de communicatie wordt de verantwoordelijkheid als een hete bal doorgegeven van MKB Lease naar de dealer en van de dealer naar PON. Al met al zeer onbevredigend en weinig professioneel. Voor wat het financiële gedeelte betreft wachten wij nog steeds op het corrigeren van het foutieve (te hoge) maandleasebedrag.

Reactie MKB Lease:

Hartelijk dank voor uw uitgebreide reactie. We betreuren de vertraging van de levertijd door diverse oorzaken. Fijn dat de telefonische toelichting van afgelopen maandag uw onvrede heeft weggenomen en we de gang van zaken hebben kunnen toelichten. Verder hebben we het leasetarief voor u gecorrigeerd. Aan het einde van het gesprek heeft u aangegeven blij te zijn met de oplossing en de correctie. Mocht u in de toekomst toch nog nadere vragen hebben, dan staan wij u graag te woord.
Nogmaals onze excuses voor het ontstane ongemak.
Daphne van MKB Lease

Score voor MKB Lease: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Evaluatie levering leaseauto