Offerte
Nazorg
Communicatie

Te Kaat

Zeer slechte klantenservice!
Je zit vast aan contracten en hoge kosten, zonder hiervan duidelijk op de hoogte te zijn gebracht. Zonjaaah, het zonnetje van de onderneming zit op de klantenservice om de klanten weg te jagen. Totaal geen interesse, worden bv met een verkeerde voornaam aangeschreven. Geef je hier feedback op, geen reactie. En gewoon door met jij/jouw-blahblablah. Nou hoeft er echt geen hoogstaand u/uwbenadering te zijn, maar wel enige respect. En dat komt totaal niet naar voren uit de communicatie met dit bedrijf.
We waren aan het oriënteren voor onze andere vestigingen. Zijn nu naar een lokale onderneming gegaan. Doen liever zaken met bedrijven uit de regio!!

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer slechte klantenservice!

zie bovenstaande

Reactie MKB-Afval.nl:

Beste Rik en/of Claudia,
Bedankt voor uw review.
Jammer te lezen dat u onze dienstverlening niet aanbeveelt.
Ik zie dat in uw geval de overeenkomst inderdaad kortgeleden is verlengd. Had u deze desbetreffende datum niet verwerkt in uw agenda?
Mag ik u vragen wat de reden is van uw opzegging, deze kan ik niet herleiden uit de mailconversatie met onze klantenservice. Deze informatie is waardevol voor ons, hierop kunnen wij onze dienstverlening eventueel aanpassen.
De aanhef in de eerste mail was inderdaad niet de juiste, mijn excuses daarvoor.
In onze communicatie proberen wij niet te informeel te zijn, vandaar dat wij onze klanten aanschrijven je/jij. In het geval dat dit niet wenselijk is horen wij dit uiteraard graag zodat wij hier rekening mee houden. Dit is uiteraard niet respectloos bedoeld.
Jammer dat onze wegen scheiden ten tijde dat uw overeenkomst afloopt.
Team MKB-Afval

Score voor MKB-Afval.nl: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Afgenomen dienst: