Offerte
Advies
Medewerkers
Communicatie

Max

Ik heb ongeveer 1 jaar prettig gewerkt met MKB-Afval. De chauffeur kwam netjes de vuilnisbak ophalen maar toen wij verhuisde werd het een stuk minder. De nieuwe chauffeur weigert om de vuilnisbak binnen op te halen (weet ik na lang contact per mail). Hierdoor is onze container niet geleegd. Als je dit extra aan wilt vragen dan proberen ze je meer te laten betalen dan je contract. ERG SLECHTE SERVICE!

Beschrijf hier uw ervaring

Zorg dat je de arbo en algemene voorwaarden leest anders wordt je vuilnisbak niet geleegd.

Netter omgaan met vaste klanten.

Reactie MKB-Afval.nl:

Beste Max,
Bedankt voor je review.
Het binnen ophalen van de container is geen standaard service binnen onze dienstverlening, dit wordt ook duidelijk gecommuniceerd in de verstuurde informatie bij aanvang van de abonnementen. Containers dienen, binnen de venstertijd, tussen 7:00-17:00 uur aan de openbare weg te staan bij het door u doorgegeven adres. Ook als de container, zoals u per mail aangeeft, vanwege de storm binnen stond. Mocht de container, vanwege een storm oid omwaaien, kunt u ons altijd contacten om door te geven dat de container eenmalig binnen staat, dan kunnen wij deze melding doorzetten naar de chauffeur. Verder zien wij geen eerdere adresregels staan in jullie account, wellicht dat uw vorige inzamelaar de container binnen kwam halen?
Het inplannen van extra ledigingen brengt inderdaad extra kosten met zich mee. Wij hebben je een voorstel gedaan om voor een gereduceerd tarief een extra lediging te plannen, dit was helaas niet voldoende voor jullie.
Wij zien de container graag, volgens dienstverlening, aan de straat staan zodat deze netjes geledigd kan worden.
Team MKB-afval

Score voor MKB-Afval.nl: 1.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Afgenomen dienst: