Offerte
Communicatie

H en D

Zeer slecht

Beschrijf hier uw ervaring

Gevraagd om van de vorige gebruiker van een bedrijfspand de afval container ook te halen.
Staat er nu inmiddels 3 maand, en wordt door vandalen omgegooid. I middels de container al 4 keer omhooggevallen gezet en voorbij gangers gooien er ook steeds rommel in. Ondanks herhaalde verzoeken om die vermaalfe rolcontainer van 500 liter eens op te halen wordt dit niet gedaan.
Ook nog eens onbeleefd aan de telefoon waar ik mij mee bemoeide omdat get mijn container niet is. Ding staat op mijn terrein en ik heb de rotzooi uit die container elke keer op te ruimen.
Wat een klant onvriendelijk bedrijf. Ik moest ook nog mijn afval verwerkt hebben maar dit nooit en te nimmer.
4 soorten container voor gescheiden afval elders geregeld die wel komen sla je ze belt

Ze moeten hun eigen containers een keer ophalen

Reactie MKB-Afval.nl:

Beste H en D,
Graag komen wij in contact met jullie. Uit jullie review kunnen wij helaas geen gegevens ophalen zodat wij een oplossing kunnen bieden. Weet u verder zeker dat het een 500L container betreft, deze hebben wij namelijk niet in ons assortiment. Jullie kunnen ons bereiken op inf@mkb-afval.nl.
Team MKB-afval

Score voor MKB-Afval.nl: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Afgenomen dienst: