Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

marc kramer

Nu 3 maanden 'klant'. Van de 3 ledigingen is er slechts één conform planning gegaan. Voor de 1e x en 3e x moest ik nabellen waarom die niet geleegd was, de 3e keer kreeg ik alsnog een lediging. De eerste keer niet, ik heb hier overigens wel voor betaald. Fout ligt denk ik niet geheel bij MKB maar ook bij de afvalpartner in de regio die het afval ophaalt, maar vooralsnog niet bijster enthousiast.

Beschrijf hier uw ervaring

betere afspraken met patners maken

Reactie MKB-Afval.nl:

Beste,
hartelijk bedankt voor de review.
Wat jammer om te lezen dat uw rolcontainer één keer volgens planning is geledigd.
Volgens onze administratie is de chauffeur alle 3 de keren naar uw adres gereden.
De eerste keer was er restafval in uw rolcontainer gedeponeerd, de tweede keer is de container inderdaad geledigd en de derde keer is de chauffeur om 14:58 langs geweest en stond de container niet bereikbaar aangeboden. U bent van alle keren op de hoogte gehouden en de laatste keer is inderdaad opnieuw een chauffeur bij u langs geweest.
Wij willen benadrukken dat een papiercontainer enkel papier mag bevatten en dat de container vanaf 07:00 uur aan de openbare weg aangeboden dient te worden.
Voor vragen zijn wij bereikbaar via info@mkb-afval.nl

Score voor MKB-Afval.nl: 2/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Afgenomen dienst: