Offerte
Communicatie

mike

Zeer en zeer slecht

Beschrijf hier uw ervaring

heel slecht bedrijf sturen spooknota's als je ze belt kunnen ze niks doen voor want zus en zo heel apart bedrijf ze zeggen dat je 30 dagen hebt om te betalen anders komt er een blokkade nou die krijg je al als je een dag later bent met betalen en dan kan je hoog of laag springen maar niks wordt geregeld met opzeggen net zo ze zijn hun containers liever kwijt want ophalen willen ze niet terwijl je zelf bepaald of je zaken wilt doen met een ander bedrijf DUS EEN HEEL SLECHT BEDRIJF!!!!!!!

alles aan het hele bedrijf

Reactie MKB-Afval.nl:

Beste,
Hartelijk dank voor uw review. Wij begrijpen uw onvrede, echter ligt de situatie toch anders.
Wij versturen onze facturen elke eerste van de maand. U heeft 30 dagen de tijd om een factuur te betalen. Betaalt u deze factuur niet, ontvangt u een eerste herinnering. Wij wachten een paar werkdagen en mocht de betaling dan alsnog niet zijn voldaan, ontvangt u een tweede herinnering. Na 45 dagen zonder betaling zijn wij genoodzaakt de service voor het ledigen van de rolcontainer tijdelijk stop te zetten. Deze service stop hebben wij ingesteld in de hoop onze centjes alsnog te mogen ontvangen.
Helaas hebben wij geen enkele betaling van u mogen ontvangen en zijn wij daarom genoodzaakt het dossier uit handen te geven aan een incassobureau.
Hierna heeft u ons laten weten dat u het contract wil opzeggen. Dit is niet mogelijk. Graag ontvangen wij eerst de betalingen, voordat wij weer een service voor u uitvoeren.
Wij hopen op een goede afloop.
Mvg,
Team MKB-afval.nl

Score voor MKB-Afval.nl: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Afgenomen dienst: