Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Diephuis

Afschuwelijk bedrijf. Vaak niet of niet op tijd ophalen. Er wordt dan altijd een extra lediging beloofd, het leeg komen maken van een lege container dus. Maar wel betalen anders leggen we onmiddellijk de service stil. En het ergste nog, let op als je ze belt met een klacht, ze zetten je in de wacht maar luisteren wel mee. Criminelen gewoon. O

Beschrijf hier uw ervaring

Geen sterke punten.

Dit bedrijf kan beter stoppen.

Reactie MKB-Afval.nl:

Beste,
Wat jammer dat u deze ervaring heeft gehad.
Gezien uw historie klopt het dat uw rolcontainer vaker niet is geledigd. Dit komt vanwege achterstallige betalingen. Onze service is helder; betaalt u de facturen netjes op tijd (u heeft 45 dagen de tijd hiervoor), blijven wij uw rolcontainer ledigen. Betaalt u de facturen te laat? Dan zijn wij helaas genoodzaakt de service tijdelijk stop te zetten, in afwachting van uw betaling.
Ondanks dat er niet tijdig werd betaalt en de rolcontainer daardoor niet werd geledigd, zijn wij u toch tegemoet gekomen door kosteloos uw rolcontainer te laten ledigen. Er is u ook nog een extra compensatie aangeboden.
Daarnaast vermelden wij graag dat er absoluut niet meegeluisterd wordt als u in de wacht wordt gezet. Dit is technisch gezien niet mogelijk bij ons. Zodra u in de wacht wordt gezet, hoort u een wachttoon. Onze medewerkers horen precies dezelfde wachttoon.
Wij betreuren uw beschuldiging.
Team MKB-afval

Score voor MKB-Afval.nl: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Afgenomen dienst: