Offerte
Communicatie

Flakkee Customs

Zeer slechte service

Beschrijf hier uw ervaring

Al aantal maanden klant en de bak is al regelmatig niet volgens afspraak leeg gemaakt. De schuld word dan op de klant afgeschoven dat de bak niet buiten zou staan terwijl dit altijd wel zo is. Vandaag met eigen ogen gezien dat de MKB afval bak van de buren wel werd leeggemaakt maar hierna reed de vuilniswagen gewoon weg en zit ik wederom met een overvolle bak en MKB afval doet hier niks aan!

Afspraken nakomen en communicatie verbeteren

Reactie MKB-Afval.nl:

Beste,
Hartelijk bedankt voor de review.
Wat vervelend dat u ons een slechte score geeft.
De chauffeur komt langs op afgesproken dagen en heeft meermalen een foto gemaakt op het moment van langskomen waarop te zien is dat de container niet aangeboden wordt.
De container van uw buren stond inderdaad gister op de routeplanning. Deze stond aangeboden en is ook geledigd. Uw container was gister niet aan de beurt. Wij hebben eerder per e-mail aan u gecommuniceerd dat uw container op 24 april op de planning stond. Op deze dag stond uw container niet aangeboden.
Wij hebben u gevraagd een foto te sturen van de locatie waar u de container aanbiedt. Deze foto hebben wij tot op heden niet mogen ontvangen.
Per e-mail en in uw persoonlijke MKB-afval.nl account staat uw inzamelschema. De dagen waarop de chauffeur langs komt, t/m 2022, zijn op dit schema te zien. Graag zien wij uw rolcontainer aangeboden op de ledigingsdag volgens uw schema, dan kan de container geledigd worden.
Team MKB-afval.nl.

Score voor MKB-Afval.nl: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Afgenomen dienst: