Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

SpaceCabbie

Experts in Kleine lettertjes. Bieden in maand contracten aan waar de concurrenten dat niet doen. Wat echter niet vermeld word en pas als je gericht gaat zoeken te vinden is op de site dat als je binnen 1 jaar opzegt je 200+ euro mag betalen voor transport en schoonmaak kosten. Wat ongeveer zelfde is als een boete bij de concurrent voor opzeggen binnen een jaar. Slim toegegeven maar wel achterbaks.

Beschrijf hier uw ervaring

Bij afsluiten werd ruim bevestigt dat het per maand was en dat het geen probleem was om het voor 3 a 4 maanden in te zetten zo als ik aangaf. Bij later opzeggen toen de boete genoemd werd refereerde ik naar eerder gesprek, werd er bijna lacherig gezegd: "Klopt toch ook Meneer u mag opzeggen."

Transparantie en openheid.

Reactie MKB-Afval.nl:

Beste,
Bedankt voor de review,
Wij vinden het vervelend dat u deze ervaring heeft gehad.
Wij bieden inderdaad ook maandelijks opzegbare contracten aan, maar streven naar langdurige samenwerkingen. Het is ons niet bekend geweest dat u voor een aantal maanden het contract aan wilde gaan, anders hadden wij u inderdaad vermeld welke kosten er dan worden berekend. De plaatsingskosten nemen wij namelijk voor onze rekening. Echter, als u inderdaad binnen een jaar opzegt, zijn wij genoodzaakt retourkosten van de container te berekenen. Als u na een jaar opzegt berekenen wij geen retourkosten.
Dit staat ook vermeld op onze website en hadden wij u ook graag telefonisch toe willen lichten. Onze excuses dat dit niet duidelijk was voor u. Wij zijn (in vergelijking met traditionele inzamelaars) ontzettend transparant in onze communicatie, juist zodat u achteraf niet met verassingen komt te staan.
Wij zien vooralsnog ook geen opzegging van u. Indien u dat alsnog wilt, ontvangen wij graag een e-mail naar info@mkb-afval.nl.
Alvast bedankt en een fijne dag.
Team MKB-afval.nl

Score voor MKB-Afval.nl: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Afgenomen dienst: