Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

ft

Teleurstellend !! Wij zitten al meer dan 20 jaar in dit pand en altijd werd het vuilnis bij het pand opgehaald. MKB afval is niet van plan om met de vuilniswagen naar ons toe te komen, waardoor wij iedere keer de kliko naar het eind van de straat moeten brengen en weer ophalen. Dagelijks komen er vrachtwagens en vuilniswagens bij ons door de straat. maar bij MKB is de klant zeker geen koning en weigeren zij de straat in te rijden.

Beschrijf hier uw ervaring

Zeker niet !

Na bovenstaande beschrijving is het verbeterpunt lijkt mij heel duidelijk. Als de vuilniswagen vanuit een andere straat naar ons toe komt rijden kan hij zo de straat in, maar dit lijkt teveel moeite te zijn.

Reactie MKB-Afval.nl:

Beste heer,
Bedankt voor uw beoordeling.
Helaas is het voor onze inzamelaar niet mogelijk om bij u voor het adres voor te rijden. Dit omdat de chauffeur de krappe straat niet altijd door kan rijden met zijn vrachtwagen. Dit zou inhouden dat wij een lediging regelmatig niet kunnen uitvoeren, dit is uiteraard niet wenselijk. Daarom is er bij de eerste lediging met u besproken dat wij de container aan het begin van de straat ledigen voor u. Hier bent u akkoord mee gegaan. Alsnog onze excuses voor het ervaren ongemak. Met vriendelijke groet, MKB-afval.nl

Score voor MKB-Afval.nl: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Afgenomen dienst: