Niet meer interessant, heb wat zitten rondkijken, maar toen het gsm topdeal was, was het veel goedkoper, nu kun je elders veel goedkoper krijgen
Tips en verbeterpunten voor Miky
diverse keren hier een telefoon besteld. ben nu wat aan het rondsnuffelen, maar ten 1e zijn er geen goedkope abonnementen meer, (vooral voor de oudere onder ons) en ten tweede elders veel goedkoper te krijgen.