Henk de Gunst

Wij hadden een Relaxstoel gekocht voor 5750 euro en hadden gevraagd om de schijf onder de stoel 75cm groot te laten zijn. Wij hadden de stoel in Barendrecht gekocht en ik ben een dag later nog even langs geweest om dit nog even te laten bevestigen en de verkoper heeft dit nog op de order geplaatst. Ik ben maandag gebeld en heb nog gevraagd naar de maat van het onderstel en toen werd ook bevestigd dat mijn vraag was ingewilligd. Gisteren is de stoel gekomen met een schijf van 70 cm, wat voor ons een grote teleurstelling was. Gelukkig hebben de mannen die de stoel afleverde de schijf verwisselt voor de schijf van de Prominentstoel waardoor het probleem was opgelost. Als dat niet mogelijk was geweest hadden wij de stoel niet geaccepteerd. Wel moet ik zeggen dat de stoel prima zit.

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw review. Spijtig om te horen dat dit niet goed is doorgekomen bij ons. Daar bied ik ook onze excuus voor aan. Gelukkig dat de chauffeurs dit hebben opgelost voor u. En uiteraard is het fijn om te horen dat de stoel goed zit. Wij wensen u uiteraard nog heel veel zitplezier met uw stoel!

Score voor Meubelzorg: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Relax stoel