Kan beter
Sterke punten
Bestellen gaat heel vlot,ik had een aanvraag gedaan om op een overeengekomen datum te leveren dit viel echter dik tegen eerst was de pallet zoek geraakt en konden ze niet verzenden enkele dagen later bleek dat de goederen nog moesten binnenkomen van de leverancier en moesten ze mij nu nog op de hoogte houden van dit alles kan ik dit nog begrijpen maar heb telkens zelf mails moeten sturen om te zien waar mijn bestelling bleef
Uiteindelijk heeft dit toch 2 volle weken in beslag genomen en werd er geleverd op een onwillekeurig moment terwijl ze mij beloofd hadden om op datum te leveren.
Als dit niet mogelijk is moeten ze dit ook niet beloven aan de klanten
Reactie Meubelinterieur.nl:
Wij streven er naar elke bestelling zonder problemen binnen de afgesproken levertijd aan te bieden. Dit gaat in de regel altijd goed. Helaas is er een enkele keer een bestelling waarmee dan alles fout gaat wat er fout kan gaan. Dit was helaas zo'n bestelling.
m vr gr verkoopteam lade-indeling.nl