Strijbosch

Prima. Levering was te laat, maar voor deze bestelling niet erg. Oorzaak lag bij koerier en dus niet bij Meubelinterieur.nl. Wat meteen opviel is dat er een kaartje bij zat met regels die tegen de wetgeving in gaan als het gaat om het retourbeleid. Komt zeker niet vriendelijk over. Omdat het te laat was, zou ik volgens de regels (de dus tegen de wet in gaan) niet meer kunnen retourneren. Omdat alles naar wens is, was dit niet van toepassing, maar dit is wel de reden dat ik mijn ervaring geen vijf sterren geef. Ik zou het bedrijf niet actief aanbevelen, maar ook niet afkraken. Stel dat iemand mijn mening zou vragen, dan zal het kaartje met jullie eigen regels een gespreksonderwerp zijn.

Ik zocht een product met specifieke eigenschappen dat jullie in het assortiment hebben. Het moest namelijk RVS zijn voor buiten (brievenbus en pakkettenbus) Prijs was ook keurig. Ook van belang: ik ben een leek als het gaat om de knopcilinder die ik moest bestellen en op jullie site kreeg ik een beknopte uitleg die voor mij voldoende was om een keuze te maken. Dus: geen lange uitleg, maar precies de info die nodig is. Ik ben dus een tevreden klant van jullie.

Score voor Meubelinterieur.nl: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee