Reviews

9 / 10
4345 beoordelingen
Schrijf beoordeling

96% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Gerben Kalis

2/10

Mooi maar onbruikbaar

Sterke punten

Bij dit bedrijf drie Hettich laden besteld voor 243 euro. Eerst de bestelling geplaatst en vervolgens als antwoord op de bestelbevestiging nog de exacte maten opgegeven van de kast waar de laden in moesten. Dat ded ik omdat de laden afgemonteerd worden geleverd, dus als de afmetingen niet kloppen heb je er niets aan. Men gaf toe niets met deze informatie te hebben gedaan. Sterker nog: men hield zich niet eens aan de eigen specificaties, want de bestelde diepte van de lade van 520 mm werd geleverd als 535 met als verklaring dat de geleider 520 mm was en de lade is 15 mm langer dan de geleider. Toch wel heel vreemd dat deze firma niet eens zijn eigen specificaties begrijpt. Kortom een totaal fiasco en 243 euro armer en een ervaring rijker.


Score voor Meubelinterieur.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee