De service was goed, echter om een scharbier van 10 cm groot in een doos van 25 x 20 x 15 te verzenden vind ik wel wat overdreven. Het had ook gewoon in een bubbeltjes envelop verzonden kunnen worden en dan waren de portokosten ook wat billijker geweest. Niet zo goed voor het milieu
Sterke punten
Snelle levering, ruime sortering
Reactie Meubelinterieur.nl:
Het inliggende scharnier past helaas net niet door de
brievenbus vandaar de grote doos :-)