Reviews

9 / 10
4344 beoordelingen
Schrijf beoordeling

96% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Pascal

4/10

De ervaring met dit bedrijf is ruim onvoldoende. Via de telefoon en op de email heel duidelijk besproken wat ik zou moeten hebben om een binnenlade in mij keuken te kunnen plaatsen. Ik kan niet anders zeggen dan een prettig en netjes verlopen gesprek. Maar......

De lade is uiteindelijk geleverd met een vullijst (en dus te klein), en waarom is nog steeds de vraag! Een vullijst pas je nooit toe bij een binnenlade achter een lade omdat dit alleen nodig is als het een deur met een scharnier betreft. Het ging om een lade van ca. 120 cm breed en dus is ook niet mogelijk dat ze dachten dat het een kast was met een deur waar de lade achter moet komen(en dat stond ook duidelijk in mijn email). Simpel omdat een kastdeur van 120 cm. natuurlijk nooit voor komt in een keuken, dat is heel duidelijk. En ik heb in de mail met dik gedrukte letter, onderstreept en geel de exacte maat aangegeven van de lade.


Dat het toch verkeerd gaat is geen probleem. Waar ik wel een probleem mee heb is dat er een spelletje ontstaat van liegen. De lade zou niet bestaan in de breedte die ik heb, terwijl ik al zo'n lade had en een tweede wilde. Tweede punt van hun om maar niet nieuw te hoeven leveren was omdat ik verkeerd aangegeven zou hebben wat ik wil, maar ook dat kon ik weerleggen. Uiteindelijk verlies ik het op de kleine letters in de factuur, hier staat een klein woordje "ja" achter de vraag vullijst en daarom zou ik het fout gedaan hebben...….


Jammer dat ze niet hun verantwoording nemen en komen met een goede oplossing. Bijvoorbeeld ieder de helft van de schade...….. Nee, ik kon alleen 2 kleine vullijsten krijgen i.p.v. van een grote aan een kant.


Mijn advies zou zijn om een ander bedrijf te kiezen, en ook niet een van de vele andere bedrijven die met zelfde eigenaar maar steeds een andere naam.

Sterke punten

De levering ging vlot, jammer dat de spullen die geleverd waren niet voldeden aan de bestelde goederen.


Score voor Meubelinterieur.nl: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee