Metalura

Mattheo

Over de tuinkamer niets dan lof! Metalura doet duidelijk geen concessies aan de kwaliteit. Werkelijk een prachtige tuinkamer en niet de vergelijken met de budget merken. Over de service ben ik helaas minder tevreden. Je moet werkelijk overal zelf achteraan. Het begon met een onjuist advies over een vergunningaanvraag. Het is maar goed dat ik zelf navraag heb gedaan bij de gemeente. De interne communicatie tussen de verkoper en de engineer rammelt waardoor je moet opletten dat gemaakte afspraken daadwerkelijk worden nagekomen. Bij ons uitte zich dat o.a. in de uiteindelijke bouwtekening waar fouten in zaten (moet je zelf dus goed controleren anders gaat het verkeerd bij de bouw!). Verder zijn ze niet snel met reageren op e-mails (je moet geregeld herinneringsmails sturen of bellen) en houdt Metalura je niet pro- actief op de hoogte als de levering van je zonnescherm bijvoorbeeld vertraagd is. Zelf bellen anders hoor je niets. Momenteel wacht ik al 3 weken op een telefoontje van de elektricien voor het maken van een afspraak voor het afstellen van het zonnescherm. Hiervoor heb ik eerder al 2 e-mails gestuurd. Ik heb alle begrip voor drukte; iedereen wil tegenwoordig een tuinkamer. Maar dat je als klant vervolgens zélf overal achteraan moet is onacceptabel. Zeker met wat je er voor betaalt. Werk aan de winkel voor Metalura. Zonde!

De kwaliteit, afwerking en het slimme glassysteem: top! Hele vakbekwame mensen. Je betaalt ervoor maar dat is het zeker waard.

Score voor Metalura: 3.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja