Metalura

Resultaat
Nazorg
Adviestraject
Communicatie

Goede informatie bij koop, klantvriendelijk. Snelle levering, zelfs eerder dan was afgesproken. Zeer professionele en sympathieke medewerkers. Wel jammer, dat het raam, dat open gaat aan de verkeerde kant is geplaatst. Dat was kortgesloten/overlegd bij het inmeten. Wij hadden in ins hoofd, dat t altijd rechts was. Voor de rest niets dan lof en vakmanschap.

Keurig op tijd, klantvriendelij, professionele monteurw

Hoewel bij het inmeten heel veel punten zijn besproken door de 'inmeter' die uiterst nuttig waren, is toch nèt niet de plaatsing van het hoofdraam te sprake geweest.

Reactie Metalura:

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw mooie feedback! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over het proces en het eindresultaat!
Uit uw woorden begrijp ik wel dat in uw beleving het openingspaneel aan de verkeerde kant zit. Mijn collega van de serviceafdeling gaat graag met u in gesprek als dit een probleem voor u oplevert. Neem dus gerust contact met haar op. U kunt haar bereiken tijdens kantooruren via ons servicenummer 0184 23 02 35.

Ik wil u vanaf deze plaats heel veel plezierige en windvrije uren toewensen op uw balkon!

Metalura

Score voor Metalura: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Geslacht: vrouw
Leeftijd: 68