E. Veneman

Er wordt beloofd dat er 2 uur voor aflevering wordt gebeld. Gebeurd niet. Alles wordt midden op de oprit neer gezet. Creditnota pallet heb ik na 3 weken over gebeld, hier was niets mee gebeurd. Beschadigde platen wordt niets mee gedaan. Dit met de mededeling, ik heb wel erger gezien en u gaat ze toch bewerken.

Beschrijf hier uw ervaring

Op de pagina wordt vermeld een vast bedrag bezorgkosten vermeld en bezorging binnen 24 uur. Verder in het bestelproces zijn de kosten opeens meer als je het de volgende dag wilt hebben

Zie boven, teveel om op te noemen

Welke informatie heeft u NIET gevonden op deze website?

Nvt

Reactie Metalstudwand.com:

Bijzonder vervelend dat u een negatieve ervaring heeft gehad bij ons.
Naast het feit dat u op de hoogte was van de leverdag bent u ook op de leverdag telefonisch op de hoogte gebracht van het tijdsbestek van levering met de bedoeling de chauffeur op te vangen en aan te geven waar de pallet met gipsplaten het beste neergezet kan worden.
Wij bieden online bij het afrekenen meerdere bezorgmogelijkheden aan waar verschillende tarieven aanhangen. Klanten kunnen zelf hiervoor kiezen.
Gipsplaten worden altijd afgewerkt met een pasta waardoor de AK kant en de schroefgaten weggewerkt worden met als eindresultaat een strakke wand.
De gemelde schade deed niets onder aan de kwaliteit van de gipsplaat. Neemt niet weg dat u heeft betaald voor onbeschadigde gipsplaten.

Score voor Metalstudwand.com: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Gipsplaten