Meride

Indien u een uitvaartbedrijf zou hebben, zou u dan de uitvaartverzorger die u geholpen heeft in dienst nemen?
Hoe waarschijnlijk is het dat u Meride zou aanbevelen aan een bekende?

Veldman

We hebben met de mogelijkheden die we hadden waardig afscheid kunnen nemen van onze vader. Hij bleek niet verzekerd en liet ook een minderjarige achter. Ik als oudste dochter moest dus alle kosten dragen. De uitvaart moest voor aanvang betaald worden, dit is eigenlijk een onmenselijke eis en heeft mij veel stress gegeven. Het lijkt mij niet meer dan normaal dat je daar een normale afspraak over kunt maken zoals aan het einde van de maand betalen bijvoorbeeld. Ik heb mijzelf in verlegenheid moeten brengen door geld van een familielid te lenen met spoed, omdat ik moest wachten op het geld van de bank. Ik had van zowel de familielening als de banklening geen gebruik hoeven maken als ik twee weken had mogen wachten met de betaling. Dit is eigenlijk het enige wat ik als heel onprettig heb ervaren. De dienstverlening zelf is netjes verlopen, maar jammer dat ik we heb gemerkt dat geld een enorme rol speelt bij het afscheid nemen van iemand. Ik heb aangegeven tijdens de gesprekken dat ik en mijn man goed verdienen, en deze kosten prima kunnen dragen, maar toevallig hadden wij net een nieuwe auto gekocht en was de buffer weer even wat lager.

Heeft u iets gemist in het aanbod van producten/diensten?

Score voor Meride: 3/5