Meride

Indien u een uitvaartbedrijf zou hebben, zou u dan de uitvaartverzorger die u geholpen heeft in dienst nemen?
Hoe waarschijnlijk is het dat u Meride zou aanbevelen aan een bekende?

C.Docter

Onpersoonlijke benadering. geen tijd voor mij genomen. geen structuur. verzorger heeft niet geluisterd. niet invoelend. geen positieve bejegening voor een moeder die haar kind heeft verloren. Ik voelde me erg alleen staan.

Heeft u iets gemist in het aanbod van producten/diensten?

structuur, tijd, luisterend oor. iemand die ontzorgt. allemaal gemist.

Reactie Meride:

Geachte mevrouw Docter,
Vorige week heb ik telefonisch contact met u gehad. In dit gesprek gaf u aan hoe moeilijk het voor u was als moeder, om op deze manier de uitvaart van uw dochter te moeten regelen. Het is volkomen begrijpelijk dat u dit zo ervaart en wij hadden dit ook graag anders gezien. Door de strenge regelwetgeving rondom het Corona virus (opgelegd vanuit de Rijksoverheid) zijn ook wij gebonden aan deze regels in de uitvaartbranche. Hoe pijnlijk dit is in dagen van rouw, delen wij met u. Onze uitvaartverzorger en de medewerkers van het crematorium hebben er echter alles aan gedaan om u te ondersteunen met de middelen die aanwezig waren. Het spijt mij dan ook om daags na ons fijne gesprek te moeten lezen dat u blijft bij uw mening van onpersoonlijke benadering. Meride uitvaartzorg staat bekend om haar persoonlijke begeleiding en zorgvuldigheid in het verzorgen van uitvaarten. Ik wens u nogmaals heel veel sterkte toe.

Score voor Meride: 0.5/5