Meride

Indien u een uitvaartbedrijf zou hebben, zou u dan de uitvaartverzorger die u geholpen heeft in dienst nemen?
Hoe waarschijnlijk is het dat u Meride zou aanbevelen aan een bekende?

Mascha van den Broeke

Tot nu toe hebben wij bij uitvaarten gebruik gemaakt van de ‘grote’ uitvaart/verzekeringsmaatschappij. Deze hebben wij altijd als onpersoonlijke lopende band werk ervaren. Vooral de koppelverkoop dwingt je, tijdens een kwetsbare periode, tot besluiten en aankopen die je niet wilt of had gewild. Dit wilde wij persé niet voor het afscheid van mijn moeder. Mijn moeder had haar wensen kenbaar gemaakt en daarmee kwamen wij terecht via internet bij Meride. Eefje Visser heeft ons geweldig ondersteund. Feitelijk hebben wij zelf gezegd wat wij wilden en Eefje heeft het geregeld. Alle vragen duidelijk beantwoord en in geval van twijfel, goede adviezen gegeven. Elke dag is er contact geweest. Per app of telefoon. Eefje heeft ook belangstelling getoond voor ons persoonlijk. Ook na de uitvaart. Heel bijzonder en waardevol. Wij zijn haar heel erg dankbaar.

Heeft u iets gemist in het aanbod van producten/diensten?

Het enige minpunt is de locatie van het uitvaartcentrum in Amsterdam. Het is in een bedrijventerrein bij Sloterdijk. Dat doet naar aan. De ingang is naast de opslag van de kisten, rouwauto’s etc. Wij waren daar voor het sluiten van de kist. Eenmaal binnen was het keurig en sfeervol. Maar voor een opbaring zou ik voor een andere locatie kiezen.

Score voor Meride: 4/5