Mevr. J.A.M.J. van Overbeek

Op woensdag 20 april bracht ik met mijn zus, die na een ernstig herseninfarct aan de rechterzijde verlamd is geraakt, een bezoek aan de schoenenzaak Meijerink.

De zaak door velen geadviseerd als de speciaal zaak in schoenen.
Helaas viel de keuze in een speciale breedtemaat erg tegen. Daarbij werden we door een verkoopster geholpen die duidelijk liet blijken dat het haar allemaal teveel was. Ze zag ons liever gaan dan komen.
Het was de eerste keer na dit trauma dat mijn zus nieuwe schoenen kocht en het was een hele nare ervaring.
Wij hadden van deze specialistische schoenenzaak wel iets anders verwacht en zullen dit adres zeker niet aan anderen aanbevelen .

Vele mooie schoenen en merken maar niet in de breedtemaat K die wij zochten

De verkoopster was geen visitekaartje voor de zaak eerder een afknapper!!!!

Reactie Meijerink Schoenen:

Geachte mevrouw Van Overbeek,
Bedankt voor het geven van uw review. Graag maak ik gebruik van deze om uit te leggen hoe wij uw bezoek hebben ervaren aan onze winkel.
U bent met uw zus bij ons in de winkel geweest omdat uw zus nieuwe schoenen nodig heeft. Spijtig genoeg is uw zus door een herseninfarct verlamd geraakt aan haar rechterkant. Haar been is voorzien van een brace en ze heeft geen controle over haar voet.
U heeft met uw zus diverse schoenen uitgekozen, welke wij niet direct geschikt vonden voor uw zus. Desondanks hebben we onze uiterste best gedaan om de schoenen aan te passen bij uw zus. Helaas zonder succes.
Wij hebben u beide aansluitend laten zien welke schoenen eventueel wel geschikt zijn. De keuze is inderdaad niet groot maar uw zus reageerde positief op de keuze, u echter niet. Aansluitend heeft u mijn collega laten weten erover na te denken.
Naar aanleiding van uw mail heb ik gesproken met mijn collega’s, die aanwezig waren. Ik vind het jammer dat u uw bezoek aan ons als negatief heeft ervaren, terwijl wij uw bezoek helemaal niet zo hebben ervaren.
Hopelijk is uw zus bij een andere winkel wel geslaagd.
Jessica Visser
Operationeel Manager Meijerink Schoenen

Score voor Meijerink Schoenen: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee