bart van achterberg

Bij retour zending moet je zelf de verzendkosten betalen. a 9euro. De 1ste keer en ook gelijk de laatste keer dat ik ooit iets meer via deze side bestel. super slecht en klanten oplichten. staat nergens benoemd in voorwaarde.

blijft niks over klanten oplichten

gewoon in je voorwaarden benoemen dat je moet betalen voor retour zending.

Reactie Meijerink Schoenen:

Goedendag,
Bedankt voor het geven van uw review, dat stel ik op prijs.
Helaas heeft u onze service heel slecht beoordeeld, dat vind ik jammer. Graag wil ik van de gelegenheid gebruik maken om het eea uit te leggen.
U heeft schoenen bij ons besteld, welke helaas niet bleken te passen. U mag uw bestelling altijd aan ons retourneren, echter de te maken verzendkosten voor uw eigen rekening. Wij hebben dit zo duidelijk mogen vermeld staan op de homepage van onze website. Bovenaan onze website ziet u het kopje service, hier kunt u onze retourvoorwaarde lezen https://www.ecco-shop.nl/klantenservice/ en het staat nogmaals vermeld onderaan onze website https://www.ecco-shop.nl/klantenservice/retourneren.html. Beide verwijzingen zijn tijdens het gehele bestelproces voor u zichtbaar en te bekijken.
Ik hoop met mijn uitleg dat ik het gevoel van “oplichting” bij u heb kunnen weghalen en dat we u online weer terug zullen zien.
Jessica Visser
Team webshop ecco-shop.nl

Score voor Meijerink Schoenen: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
ecco soft 7 tred Black maat 47 . zijn gewoon te kl...