1919 beoordelingen

Rob Hond

Een prima bedrijf, dat de belofte meer dan waar maakt.

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

Zeven jaar geleden gingen wij op zoek naar een nieuw matras. Na diverse winkels te hebben bezocht, zagen we al gauw door de bomen het bos niet meer. Matrassen met ballen, matrassen met veren, traagschuim matrassen, matrassen met... je kunt het zo gek niet bedenken, overal hebben we in de diverse winkels op gelegen. Eén ding hadden ze allemaal gemeen: ze waren vooral allemaal vreselijk duur! Toen zagen we de advertentie van Medicomfort: geen eigen winkel, om "proef te liggen", maar gewoon uitproberen thuis, on ons eigen bed. En dat tegen een heel redelijke prijs; we hebben tijdens onze zoektocht matrassen gezien die meer twee keer zoveel kostten! We besloten, die veertien dagen proefslapen dan maar aan te vragen. Dat hadden we járen eerder moeten doen! Een heerlijk, matras waarop je lekker slaapt en uitgerust weer wakker wordt. Na 14 dagen proefslapen ons lekkere matras terugsturen? Voor geen goud!

Kortgeleden kochten we een nieuw, groter bed. En daarvoor hadden we natuurlijk ook grotere matrassen nodig. We hebben dan ook geen moment getwijfeld en opnieuw gekozen voor Medicomfort. De veertien dagen proefslapen waren dit keer eigenlijk niet nodig want ons oordeel stond vanaf dag één al vast: Héérlijke matrassen! Ook voor ons nieuwe bed met elektrisch bedienbare lattenbodems. Een aanrader? Jazeker (en nee... ik werk niet voor Medicomfort)!

Score voor Medicomfort: 5/5
Zou u het product aanbevelen? Ja