Werkwijze monteurs
Kennis en professionaliteit
Communicatie

J. van der Jagt

De aanloop naar het bedrijf was ok. de verkoop verliep gladjes. daarna was het een aaneenschakeling van afspraken die niet nagekomen werden. een schouwrapport van 19/3 werd later op 31/3 opnieuw toegezonden. binnen 6 weken zouden de panelen geplaatst worden. 6/4 opnieuw het schouwrapport ontvangen. op 21/6 zouden de panelen geplaatst worden. de datum werd verplaatst naar 26/7 en vervolgens verplaatst naar 24/8. er was geen opleverrapport, geen hulp bij informatie om de gegevens op mijn tfn te zetten op 15/11 aangemeld voor de btw service.

de dag van de plaatsing van de panelen is tot tevredenheid verlopen.
er is correct gewerkt, met kennis van zaken, vriendelijk.

verkoop en plaatsing beter op elkaar afstemmen. ik denk dat er erg veel verkocht werd, maar dat er geen overleg was met de afdeling die de plaatsing moest realiseren

Reactie Mebatherm:

Beste J. van der Jagt,
Bedankt voor uw review. Jammer dat u niet volledig tevreden bent. Op 19 maart heeft u een online aanbod geaccepteerd. Om zeker te weten dat het aanbod ook goed uitgevoerd kan worden doen we altijd een controle met ons eigen team van Zon-Sl!m. Bij positieve uitslag bevestigen we dat in het definitieve schouwrapport. Dit doen we altijd binnen 4 weken.
Daarnaast is het altijd vervelend als de streefdatum voor de installatie niet gehaald kan worden. We doen hiervoor altijd ons best, maar door verschillende oorzaken kan de datum helaas niet altijd gehaald worden. Als de datum niet gehaald kan worden dan laten we dit van te voren weten.
Naar aanleiding van uw bericht hebben we telefonisch contact gehad en alles kunnen doorspreken. Ondanks dat u wat langer heeft moeten wachten kunt u nu genieten van uw mooie en goed werkende installatie.
Team Zon-Sl!m

Score voor Mebatherm: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: levering 9 zonnepanelen