De snelheid van de bestelling waardeer ik enorm. Het product zelf vind ik minder, de meridianen zijn niet duidelijk zichtbaar. Ook zat het product prima verpakt in 1 doos, vervolgens gaat er een enorme doos overheen met jullie naam. Ik begrijp het wel maar is onnodig, milieu verspillend en geldverspillend. De orginele doos zou gelabeld kunnen worden met jullie bedrijslogo kostenbesparend en minder milieubelastend.
Wat heb je besteld?
Een anatomie model man wit.