Teveel les stof voor 4 lesdagen ( 5 lesdagen was beter geweest )
Omdat ik door onverwachte persoonlijke omstandigheden 1 lesdag niet aanwezig kon zijn had ik een online meeting bijgewoond. Helaas viel dit tegen want sloot niet aan bij het gene wat ik had gemist plus speaker deed het niet ( kon wel horen maar niks vragen ) en leerkracht noteert op flipover want niet duidelijk overkwam.
Verbeterpunt : Op de website wordt aangegeven op diverse locaties in NL cursus te volgen maar wat blijkt iedereen ( van verschillen aanbieders ) worden samen gevoegd in Utrecht. In mijn groep al 6 personen vanuit omgeving Amsterdam welke graag in Amsterdam de les hadden gevolgd.
Reistijd voor veel personen een struikelpunt ( in mijn geval 2 uur reistijd met auto in gunstige geval ).
Algemene eind conclusie besproken tijdens de lunch welke prima in orde was :
Te weinig lesdagen, locatie ongunstig.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Bedankt voor het delen van je beoordeling. We gaan je feedback intern doorzetten. We kunnen ons verder goed voorstellen dat je graag fysiek op locatie les krijgt, wanneer je hiervoor kiest, proberen we dit zo goed mogelijk naar jouw voorkeuren in te plannen. Het kan soms voorkomen dat er door te weinig aanmeldingen er een en ander geschoven moet worden, daardoor kan het dus voorkomen dat je opleiding alleen nog maar op een bepaalde locatie, online via een virtual classroom of e-learning beschikbaar is. We hopen dat je ondanks dat de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
Markus Verbeek Praehep

Score voor Markus Verbeek Praehep: 2.5/5