Bas

De onderwerpen spraken mij aan, maar de reden van de annulering is dat in mijn ogen de opleiding (Post HBO Business Controller) niet meer actueel is.

Bijvoorbeeld bij Les 1, was een artikel zichtbaar uit 2012 (11 jr oud), hoe het beroep als business controller in 2020 eruit zou zien.
Wij zitten over een paar maand al in 2024, dus volledig achterhaald. Ook de literatuurlijst bestond uit voornamelijk boeken van 2007-2009 (15-16 jr oud).

Ik heb in mijn verleden ook een opleiding via E-Connect gevolgd in combinatie met klassikaal (+/- 5 a 6 dag contactmomenten).
Nu zat de les er niet bij via E-learning, maar ook niks geen extra stof (zoals hoor colleges/filmpjes etc.) Het is eigenlijk gewoon de E-Connect omgeving, die je normaliter ook krijgt. Opleiding bestond dus nu uit lezen van artikelen en boeken (beperkte hoeveelheid en zeer oude stof) en het maken van een opdracht.
Ik vraag dan mij af hoe de €3.600,- aan lesgeld te verantwoorden is. Ik heb wel eens vaker E-Learnings bij andere instanties gevolgd, waar toch een stuk meer stof voorhanden is.

Klacht ingediend bij MVP, echter niks van gehoord. Gelukkig kon ik de opleiding nog annuleren.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Het spijt ons te lezen over je ervaringen, Bas. Mocht je nog geen reactie hebben ontvangen op je klacht, laat het ons dan even weten via één van onze Social Media kanalen!
Markus Verbeek Praehep

Score voor Markus Verbeek Praehep: 0.5/5