De module zorgregistratie gevolgd. Module helaas 2x uitgesteld denk ivm te weinig deelnemers en het vinden van een docent.

Geen lesboek, alleen wat 'karige' ppt's. Mis meer lesstof in de vorm van een boek. Op deze manier ook lastig om in de eindopdracht je theorie te verwerken en aan de bronvermelding richtlijn te voldoen.

Gelukkig een hele positieve, enthousiaste en leerzame docent. Leuke leerzame avonden gehad. Denkt mee in de praktijk en komt met voorbeelden bij de PPT's. Helpt/denkt ook met de examen opdracht. Heel prettig, waren leerzame avonden.

Minder te spreken over de (onafhankelijke) beoordelaar welke de eindopdracht heeft beoordeeld. Had het wel in 1x gehaald maar de manier hoe de feedback is beschreven en de feedbackpunten vraag ik mij af of de beoordelaar zelf de module heeft gevolgd ppt en gelezen inclusief de examen opdracht.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Bedankt voor het delen van je review met ons! Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en te versturen. Een van onze studiebegeleiders kunnen je dan verder assisteren. Het is ook mogelijk via één van onze social media kanalen contact met ons op te nemen, indien wij je verder mogen assisteren.
Markus Verbeek Praehep

Score voor Markus Verbeek Praehep: 2/5