Offerte
Deskundigheid
Resultaat
Advies
Communicatie

Had verzocht een nieuw testament op te maken. Na een uitgebreid intake gesprek waar mijn situatie duidelijk werd uitgelegd vroeg ik om een richtprijs welke op ongeveer €500 werd geschat. De uiteindelijke kost was meer dan het dubbele, €1.054 wat me zeer teleurstelde. Toen ik vroeg naar de reden waarom werd me verteld dat er meer tijd aan was besteed als oorspronkelijk was verwacht. Heb mijn teleurstelling daarover geuit, maar heb er verder niets mee mee gedaan.

Onder de omstandigheden had ik verwacht beter ingelicht te zijn over de uiteindelijke kosten, die pas aan het licht kwamen toen ik de rekening kreeg.

Reactie Marks Wachters notarissen:

Beste heer/mevrouw,
Wij willen graag onze excuses aanbieden voor de onduidelijkheid die is ontstaan over de prijs voor het opstellen van een testament.
Helaas kan het voorkomen dat er meer tijd nodig is dan vooraf, tijdens een intakegesprek, is voorzien. Dit kan komen door verschillende redenen, ons uitgangspunt hierbij is wel dat het opstellen van een testament altijd goed gedaan moet worden vanwege de persoonlijke aard. Wij vinden het spijtig dat er in de communicatie pas te laat aandacht is besteed aan deze benodigde extra tijd en de hogere kosten. Wij willen jou bedanken voor de feedback, deze nemen wij mee om onze dienstverlening verder te verbeteren. Mocht je nog iets met ons willen delen over jouw ervaring ben je altijd van harte welkom om contact op te nemen met ons kantoor. Ondanks deze ervaring hopen we jou in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen.
Team Marks Wachters notarissen

Score voor Marks Wachters notarissen: 2.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Nee