MAPP

De Laat

Moet helaas de perfecte score naar beneden halen.
Accu besteld, moest in 3 dagen binnen zijn om vóór de vakantie in de auto te kunnen ( Gel accu, Optima RedTop woensdag 22:00 besteld)
Donderdag én vrijdag geen aflevering. Vrijdag in middag gebeld met MAPP, de Servicedesk belt met koerier en ik krijg bevestigd dat voor 18:30 geleverd wordt. Ik wacht buiten tot 19:00 om in ontvangste te kunnen nemen. Geen Accu.
Briefje op de deur, telefoonnummer er op én ik zit aan de overkant (feestje) met blik op de straat en mijn deur en om 21:00 uur bericht 'niemand thuis'. Simpelweg gelogen (koerier).
Zaterdag morgen bij automaterialen andere (Lood) Accu gekocht. Bestelbusje komt aan, bezorgen geeft aan een accu te hebben maar vindt deze niet in de auto... "Dan komt mijn collega er zo wel mee"... Geen Accu op zaterdag.
Op vakantie maar op maandag krijg ik bericht dat Accu niet afgeleverd kan worden. Nogal wiedes niet.
Ik bel MAPP dat de accu niet geaccepteerd zal worden, maar koerier dropt (tegen afspraken) bij een willekeurig adres.

Een vriend moet gaan zoeken waar de accu is.

Drie keer gebeld na vakantie MAPP over situatie en hoe ze mij compenseren voor de dubbele uitgave accu?
Toezeggingen wel maar toepassen niet.
Dan de Accu maar retour. Ik ben er klaar mee.
Ik zet accu bij winkel, geef aan wanneer ophalen mogelijk is (di-za van 10.00 - 17.00) maar accu staat er na 3 weken nog.

Ben ik ontevreden. Moah.

Ze hebben accu's

After Sales, probleem oplossen (en andere koerier is een idee) en klanten beter behandelen bij iets wat mis is gegaan.
Dat oplossen en verantwoordelijkheid nemen voor zaken die mis gegaan zijn . (ook al ligt dat bij de door hun gekozen koerier).

Reactie MAPP:

Dank u voor uw review meneer de Laat, we stellen dit zeer op prijs.
Onze excuses voor de gang van zaken! Het lijk erop dat alles fout is gegaan, wat fout kon gaan bij de koerier. We hebben u inmiddels telefonisch gesproken om onze excuses persoonlijk over te brengen. Gelukkig is voor u daarmee de kous af maar intern krijgt dit zeker nog een staartje. We gaan hiervan leren om ervoor te zorgen dat het beter zal gaan!
Nogmaals bedankt voor uw review! We zijn blij dat we het wellicht in de toekomst goed mogen maken met u. Niks is zo belangrijk als tevreden klanten voor ons!

Score voor MAPP: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Optima Accu