MAPP

Angelique

Zeer slecht

nee geen enkel sterk punt. Ik heb een accu besteld (na het invoeren van het kenteken, merk, type en bouwjaar) waarna na 4 dagen een accu wordt geleverd die niet past. Op de website staat levering volgende werkdag. Klopt niet. Na een telefoontje over ruiling blijkt na herhaaldelijk zelf bellen (helaas wordt de afspraak om terug te bellen meerdere keren niet nagekomen) dat de accu niet retour mag. Er wordt als oplossing €5,- korting geboden. Voor mij een onacceptabele oplossing. Jammer dat het bijna een week duurt voordat deze klantonvriendelijke oplossing wordt geboden.

Ik bestel hier nooit meer iets

Reactie MAPP:

Bedankt voor je review Angelique. Spijtig om te horen dat je ontevreden bent over ons, we hebben ons best gedaan :(
Bij je bestelling heb je zelf een verkeerd adres opgegeven. Normaal gesproken komt de zending dan eerst retour maar we hebben veel moeite gedaan om te zorgen dat je bestelling toch nog 'snel' bij je terecht kwam. Door het foutieve adres heeft het wel langer geduurd.
Alhoewel het niet onze fout was, vonden we het toch sneu voor je. Daarom hebben we je een gratis motoraccessoires-pakket t.w.v. € 35,00 toegestuurd.
Na 3 weken, ruim buiten de zichttermijn, laat je ons weten dat je de accu in gebruik hebt genomen maar dat je toch de verkeerde hebt besteld. Helaas kunnen wij gevulde accu's niet meer terugnemen. Niemand wil tenslotte een 'gebruikte' accu ontvangen. Dat is de reden dat we altijd en expliciet vragen om de maten te controleren, voordat je de accu vult. Dat heb je helaas niet gedaan.
Bij ons kan je overigens motoren niet op kenteken zoeken, dus wellicht heb je dit op een andere site gedaan en bij ons een verkeerde accu besteld.
Wij doen ons best om al onze klanten een leuke positieve shop ervaring te geven. Onze klanten waarderen ons gemiddeld met een cijfer van 9.5. We vinden het erg jammer dat dit voor jou niet gelukt is.

Score voor MAPP: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
accu