Monteurs zijn vriendelijk. Afhandeling door mevr. Beijersbergen achteraf na klacht over factuur zeer slecht. Er werd niet geluisterd naar argumenten. Betalen en basta.
Kunt u dit toelichten? Waarom zou u Mampaey wel/niet aanbevelen?
Zeer slechte nabehandeling. Ondanks onderhoudscontract factuur omdat monteur het probleem niet kon vinden.
Kunt u dit toelichten? Waarom zou u Mampaey wel/niet aanbevelen?
Storing is niet verholpen
Welke tips of suggesties heeft u nog voor Mampaey?
Mevr. Beijersbergen wegsturen. Ik denk erover mijn contract op te zeggen.