Reviews

6.9 / 10
4191 beoordelingen
Schrijf beoordeling

Anoniem

3/10

Monteurs zijn vriendelijk. Afhandeling door mevr. Beijersbergen achteraf na klacht over factuur zeer slecht. Er werd niet geluisterd naar argumenten. Betalen en basta.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u Mampaey wel/niet aanbevelen?

Zeer slechte nabehandeling. Ondanks onderhoudscontract factuur omdat monteur het probleem niet kon vinden.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u Mampaey wel/niet aanbevelen?

Storing is niet verholpen

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Mampaey?

Mevr. Beijersbergen wegsturen. Ik denk erover mijn contract op te zeggen.


Score voor Mampaey Storing: 1.5/5