Klantenservice prima.
Kunt u dit toelichten? Waarom zou u Mampaey wel/niet aanbevelen?
Vanwege de service over het algemeen.
Welke tips of suggesties heeft u nog voor Mampaey?
Monteurs verleden keer waren echt prima. De laatste was een ronduit vervelende kwal. Vreselijk gewoon.