Derde keer
Kunt u dit toelichten? Waarom zou u Mampaey wel/niet aanbevelen?
Eerste keer niet op komen dagen, tweede keer onderdeel gesloopt in de CV waardoor die het niet meer deed. Derde keer netjes opgelost
Kunt u dit toelichten? Waarom zou u Mampaey wel/niet aanbevelen?
Lang aan de lijn gezeten, maar geen 24/7 dienst.
Welke tips of suggesties heeft u nog voor Mampaey?
Goede monteren hebben, 24/7 wachtdienst ook echt opnemen