Reviews

6.9 / 10
4191 beoordelingen
Schrijf beoordeling

Anoniem

4/10

De monteur en medewerkers aan de telefoon.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u Mampaey wel/niet aanbevelen?

Monteur die geweest is, is een goeie vent. De service van energiewacht is zeer slecht. Ventilatoren waren binnen vanaf januari en in mei worden we gebeld voor een reparatie afspraak. O.a.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u Mampaey wel/niet aanbevelen?

7 maanden moeten wachten

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Mampaey?

Sneller handelen en niet zo laks overkomen.


Score voor Mampaey Storing: 2/5