Info over het verloop van de order
Gebruiksgemak bij ontwerpen en bestellen
Productaanbod / Designs
Kwaliteit van het product

Sara Martens

Een mooi assortiment om uit te kiezen, gemakkelijk aan te passen in het programma.
Kwalitatieve kaarten, die heel mooi geleverd worden. Het is fijn als je zo'n mooie levering thuis krijgt. In het verleden gebruikte ik reeds verschillende sites maar ik ben blij dat we voor ons ontwerp van onze huwelijksuitnodiging bij jullie uitkwamen en we voor jullie gekozen hebben.
Er waren ook enkele extra enveloppen mee geleverd zodat een schrijffoutje geen ramp was.
Het is fijn dat je kan bestellen per aantal en niet verplicht per 10-tal exemplaren dient af te nemen.
Ik merkte op dat de snijlijn niet helemaal overeenkomt zoals op het voorbeeld, hierdoor was de bloem die op ons design stond een klein beetje afgesneden boven aan.
Ik wou de bloem die vooraan op ons kaartje stond ook op de achterzijde laten terugkomen, deze stond niet in jullie lijst van afbeeldingen. Door te knippen en te plakken heb ik deze uiteindelijk wel kunnen gebruiken, maar dat was eerst wat zoeken in het begin om hiertoe te komen.

Vlotte levering, mooi en uitgebreid assortiment op de website. De levering in de doos, geven een mooie finishing touch met een wauw ervaring die de kaart en het moment tot leven brengen.

Reactie Made for Moments:

Beste Sara,
Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je blij bent met de kaartjes en alles eromheen.
Goed om te horen dat je er zelf bent uitgekomen met de bloem, maar weet dat je de studio altijd even mag mailen of bellen voor een ontwerpvraag! We helpen je dan heel graag verder.
Groet, Birre | Made for Moments

Score voor Made for Moments: 4/5