Info over het verloop van de order
Gebruiksgemak bij ontwerpen en bestellen
Productaanbod / Designs
Kwaliteit van het product

J Lohuis

Superorginele kaart gevonden welke zeer gemakkelijk te personaliseren was. Zeer veel mogelijkheden met tekst, opmaak en uploaden van foto’s . Echt mooi, divers en gebruiksvriendelijk programma. Een zeer snelle levering van alle soorten papier en enveloppen zodat je een goed beeld krijgt.
Ondanks dit alles viel de grootte vd kaart niet helemaal mee. De gewenste 14x14cm kaartsfmeting zit helaas niet in het assortiment. De 15x15 genomen als bestelling van 100 kaarten geplaatst na 1 proefdruk van 13x13 die mijn ouders toch wat af kleine kant leek. Na de snelle levering van de 100 kaarten 15x15 viel hen de afmeting zo tegen dat ze vervolgens de bestelling opnieuw gingen plaatsen met afmeting 13x13. Kaarten + enveloppen, een flinke extra kostenpost. Toch Hipdesign gebeld en situatie voorgelegd, of ze mijn ouders niet iets tegemoet wilden komen. Ze hadden gewoon nee kunnen zeggen want het was volledig onzer fout. Maar hipdesign was zo ontzettend meelevend en bood ons aan 60% terug te storten vd 2e bestelling. Dat noem je nog eens een goeie klantenservice!!!
De kaart is prachtig en we waren enorm verrast door de zeer vriendelijke, meelevende en ruimhartige tegemoetkoming die hipdesign ons aanboort!

Gebruiksvriendelijk programma, snelle correcte levering, zeer goede klantenservice

Score voor Made for Moments: 5/5
Zou je Made for Moments aanbevelen? Ja