Info over het verloop van de order
Gebruiksgemak bij ontwerpen en bestellen
Productaanbod / Designs
Kwaliteit van het product

Enmie Boer

Ik had kaarten zondag besteld en extra €12,50 betaald om ze maandag te ontvangen! Maandag geen kaarten! Dinsdag thuis na mijn werk ookal geen kaarten en geen brief van de leverancier! Maar ik heb het natuurlijk erg druk dus denkt niet aan de kaarten tot donderdag....., help ik ga toch gvd bellen, krijg ik een dame aan de lijn sorry dit orty dat we geven het uit handen dus nam ze contact met ze! En keek ik bij track en tracΓ© lazen we het verhaal dat de leverancier maandag aan de deur geweest was (wat niet kan want ik was gewoon thuis) maar heeft geen brief in de bus gegooid want β€œ er moest een nieuwe afspraak gemaakt worden alleen was er geen actie ondernomen! Jammer ik wet de naam niet meer..... een onbekende! Ik was pislink, die dame zou alsnog de kaarten nog een x sturen met de normale bezorger, ik kreeg mijn €12,50 teruggestort maar verder geen korting of niks! De volgende dag kreeg ik de kaarten dubbel πŸ‘ŽπŸ½. Ik zal nooit meer kaarten hier bestellenπŸ‘ŽπŸ½πŸ‘ŽπŸ½πŸ‘ŽπŸ½πŸ‘ŽπŸ½πŸ‘ŽπŸ½πŸ‘ŽπŸ½πŸ‘ŽπŸ½πŸ‘ŽπŸ½πŸ‘ŽπŸ½πŸ‘ŽπŸ½πŸ‘ŽπŸ½πŸ‘ŽπŸ½πŸ‘ŽπŸ½πŸ‘ŽπŸ½πŸ‘ŽπŸ½πŸ‘ŽπŸ½πŸ‘ŽπŸ½πŸ‘ŽπŸ½.

Goede kwaliteit.

Reactie Made for Moments:

Beste Emmie,
Oei, dat is schrikken als ik jouw review lees. Zo te zien kijk je met heel nare gevoelens terug op jouw bestelling bij ons, dat vind ik super jammer.
Het spijt me dat het zo lang heeft geduurd voor je je kaarten in huis had. Dat is zeker niet de bedoeling!
Ik zie dat je, na contact met ons te hebben opgenomen, direct de volgende dag een gratis herdruk van je bestelling hebt ontvangen. Toevallig werd dezelfde dag je vertraagde pakket ook geleverd door de bezorgdienst.
Vanwege je review heb ik een paar keer geprobeerd contact met je te zoeken per mail, maar ik heb helaas nog geen reactie van je gekregen. Mocht je nog iets kwijt willen, dan zie ik natuurlijk graag je reactie tegemoet.
Verder ben ik blij om te lezen dat je tevreden bent met de kwaliteit van de kaarten. Hopelijk heb je hier veel leuke complimenten op gekregen.
Tot slot wil ik je toch graag een prachtig feest wensen en hoop ik, ondanks deze ervaring, dat je ons in de toekomst een 2e kans geeft, zodat we kunnen laten zien hoe snel een levering echt hoort te gaan. :-)
Hartelijke groet,
Marije - serviceteam HipDesign