Sandra

In maart een broodtrommel van Super Mario bij dit bedrijf gekocht maar deze was na 1 keer gebruiken (mee naar school) al beschadigd. Ik heb dit gemeld en daar werd vrij laat op gereageerd met de vraag of ik een foto van het trommeltje had. Die heb ik opgestuurd en tot op de dag niets meer gehoord. Nu is het trommeltje er zo slecht aan toe dat de bovenkant niet meer aan te zien is en dat ik nu met een verdrietige kleinzoon zit!!

Totaal geen!!

Reactie Maakmijnkindblij:

Zeer spijtig!
Wij reageren altijd binnen 24uur! Heeft u geen bericht ontvangen controleert u dan map spam ongewenste email of neemt u telefonisch contact met ons op.
Een artikel dat al ruim 2 jaar in ons assortiment zit in verschillende uitvoeringen ziet er na 1 keer gebruiken al uit alsof het 3 maand in gebruik is geweest. Klant aangegeven dat dit kan komen door zand, voering rugzak, rits of overige losse voorwerpen in de rugzak en gezegd dat het artikel verkeerd door verkeerd gebruik is beschadigt. Aangeboden gratis een nieuwe te sturen maar wel met de opmerking dat het juist gebruikt moet worden is niet goed bij de klant aangekomen. Klant zegt het product is ondeugdelijk. Ook het aankoopbedrag dat wij hebben terug gestort naar de klant is weer terug geboekt door deze.
Klant ging alleen akkoord met volledige creditering echter is dit niet op zijn plaats.
Een artikel wat al ruim 2 jaar wordt verkocht, zelfs door de grote retailers in Nederland is niet ondeugdelijk.

Score voor Maakmijnkindblij: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee